Politica de rambursare

Rambursare:

Sperăm că te bucuri de comanda ta, dar dacă, din anumite motive, nu ești mulțumit, am stabilit mai jos un rezumat al drepturilor tale în cazul în care dorești să returnezi un produs 🙂

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 zile de la data solicitării returului, sub beneficiul recepției cantitative și calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri. În cazul vânzârii on-line, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Clientului la momentul încheierii contractului, Vânzătorul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă sau curier.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Produsele confecționate conform instrucțiunilor clientului /produsele configurate special nu pot fi returnate.

Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fără limitare la saltele, prosoape, lenjerii de pat, halate, perne) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite decât pentru lipsă de conformitate.

Precizăm că pentru produsele care au fost folosite sau spălate, nu este posibilă o rambursare. Acest lucru este verificat la acceptarea transportului returnat de către colegii noștri, deoarece avem produse neutilizate și le comparăm cu cele returnate de client.

În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: bedharmony.ro@gmail.com. În plus, puteți completa formularul de retur și trimite către aceeași adresă de email: bedharmony.ro@gmail.com. Descărcați formularul de retur pentru produsele BedHarmony achiziționate de pe www.bedharmony.ro aici: Formular Retur

 

Pagina de contact: https://www.bedharmony.ro/contacte/

Facebook: @bedharmonyro

Instagram: : @bedharmonyro

E-mail: bedharmony.ro@gmail.com